måndag 27 augusti 2012

Här var det färgglatt.


Det är dags för ett nytt utmaningsbidrag till Songbird - Over the rainbow.
Jag har gjort ett kort till min dotter Hailey som fyller 3 i oktober. Jag brukar inte göra så färglada kort så det var en rolig utmaning att ta sig an. 

Den tuffa stämpeln som är från TGF passar så bra till Hailey, lite lagom kaxig och bestämd. Hon är en tjej som vet vad hon vill! :D
Stjärnorna har jag stansat ut med en die från Cuttlebug. Massa gul glitterstickles på. Samt rosa pearlmaker runt kanterna.
Sjärnbården är gjord med en stans från MS.
Texten är utstansad med Rollerskate från QK.
Washitejp från YouDo.
Och så har jag stänkt Glimmermist i olika färger för att få lite liv på den vita cardstocken. :)


Follow DeadUntilDark Pysslar.

1 kommentar:

  1. Thanks for joining us again at Songbird Challenges with this fab, bright coloured card!

    Could you please email me at songbirdchallenges@gmail.com to claim your prize from challenge #1

    Thanks, Laura x

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...